.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکید بر توجه به زیرساخت های پایتخت کشتی جهان
اعتراض علیپور به پرداخت یک میلیاردی برای میزبانی مسابقات کشتی
وی با اشاره به اینکه واریز یک میلیارد تومان پول از سوی مسئولان استان به حساب فدراسیون کشتی جهت تامین جوایز، امکانات و ... یکی از ایرادات در برگزاری این مسابقات است،افزود: اگر قرار بر این بود تا به وسیله برگزاری این مسابقه ترغیب، تشویق و یا آورده ای برای جویبار ایجاد شود، پرداخت چنین مبلغی اضافه بود...
اعتراض علیپور به پرداخت یک میلیاردی برای میزبانی مسابقات کشتی

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمال، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشتی باشگاه های جهان در جویبار باید تلنگری برای مسئولین باشد، گفت: ساخت ورزشگاه استاندارد با گنجایش حداقل 10 الی 12 هزار نفر و کمپ اسکان و تمرین با ظرفیتی بالغ بر 7 هزار نفر از جمله خواسته های مردم و ورزش دوستان این شهرستان از مسئولان است.

کمال علیپور در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در جویبار با توجه به سبقه بسیار خوب این شهرستان و استان مازندران در ورزش کشتی بسیار خوب و خوشحال کننده است، گفت: ایران در دنیای کشتی جزء صاحبین اصلی این رشته بوده و در خود کشور نیز مازندران و جویبار چنین وضعیتی را دارند.

وی با اشاره به اینکه جویبار سرآمد و پایتخت کشتی ایران است، افزود: به همین دلیل در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دادیم تا فدراسیون کشتی استعدادهای جویبار را به فیلا معرفی کند و این استعداد چیزی جز معرفی به نام پایتخت کشتی جهان نیست.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمال، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: بیش از 70 درصد  از کشتی گیران ایران در المپیک از شهر جویبار بوده و به همین دلیل از فیلا خواستیم تا برای تشویق و ترغیب بیش از پیش مردم این شهرستان این مسابقات را در اینجا برگزار کند که این امر با موافقت رسول خادم و فدراسیون جهانی رسید.

وی افزود:  یکی از اهداف مسابقات رسیدن به این مفهوم است که باید به جویبار به عنوان شهری کوچک و ساحلی از نظر اقتصادی کمک کرد چرا که این شهر توانسته با امکانات محدود خود 4 کشتی گیر المپیکی و بالاترین پتانسیل کشتی را داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقه به عنوان ظرفیتی بسیار مهم برای معرفی مشکلات این شهرستان است، تصریح کرد: ساخت ورزشگاه استاندارد با گنجایش حداقل 10 الی 12 هزار نفر و کمپ اسکان و تمرین با ظرفیتی بالغ بر 7هزار نفر از جمله خواسته های مردم و ورزش دوستان این شهرستان از مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشتی باشگاه های جهان در جویبار باید تلنگری برای مسئولین باشد، افزود: وجود اشکالاتی در زیرساخت های ورزشی، حمل و نقلی، پتانسیل های الکترونیکی و ... در این شهرستان امری بارز است ولی برگزاری چنین مسابقاتی در جویبار با این پتانسیل عظیم باید از یکجا و زمانی شروع شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمال، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان کشور قزاقستان زمانی مسابقات را در سالن های بادی و آماده برگزار می کردند ولی در حال حاضر تمامی آن فضاها به شکل استاندارد در آمده است، عنوان کرد: خوشبختانه از منظر امکانات و تجهیزات در وضعیت قابل قبولی قرار داریم لذا مسئولان باید ترس انجام چنین کارهایی را کنار گذاشته و به حفظ آبرو و شان نظام جمهوری اسلامی در برگزاری این مسابقات بی اندیشند.

وی با اشاره به اینکه واریز یک میلیارد تومان پول از سوی مسئولان استان به حساب فدراسیون کشتی جهت تامین جوایز، امکانات و ... یکی از ایرادات در برگزاری این مسابقات است،افزود: اگر قرار بر این بود تا به وسیله برگزاری این مسابقه ترغیب، تشویق و یا آورده ای برای جویبار ایجاد شود، پرداخت چنین مبلغی اضافه بود.

علیپور با اشاره به اینکه نسبت به پرداخت چنین مبلغی از سوی استان برای برگزاری این مسابقات اعتراض کردم، اذعان کرد: با توجه به صحبت های صورت گرفته، از سوی شهرستان جویبار پولی بابت برگزاری مسابقات پرداخت نشده است چرا که تامین این مبلغ وظیفه دولت است لذا با توجه به این امر، تمهیداتی اندیشیده شده و این پول نیز از طرف استانداری به فدراسیون کشتی از محل سرمایه گذاری ویژه این مسابقات تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از قالب شعار و کارهای شعاری خارج شویم و پای در عرصه عمل بگذاریم، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته فرمانداری ها و شهرداری های همجوار جویبار به عنوان معین مشخص شده و به شکل کاملا عملیاتی به کمک مسئولان اجرایی این مسابقات خواهد آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند استانداری 24 آبان 1393
از آقای علیپور خواهش می کنم روی این یک میلیارد و دیگر حاتم بخشی ها حساس باشند . بایت اعتراضشون ممنونم اما پیگیری جدی تر داشته باشید . یا این یکمیلیارد خیلی از کارها می شد انجام بشه . بازم ممنون از حساسیت این نماینده
پاسخ ها به این نظر
شهرام اطاقسرایی 24 آبان 1393
علیپور تاالان ازاین حرفها نزد الان میزنه؟؟بعد خودتو کارمند استانداری جازدی این پول اندازه سه و چهار یا دوتا سمینار توخالی بین اللملی که استانداری میگیره
سیدمحمدساداتی 25 آبان 1393
باز هم علیپور رو بیامرزد حداقل سر وصدا دارد.هادی حسینی نیستی؟دنبال پست میگردی یا دقیقه90هستی؟
سید جویباری 24 آبان 1393
بایت این موضعگیری سپاسگذاریم . با نظر نماینده مان موافقم . ما نیاز به سالن های مناسب داریم . زیرساخت ها باید آماده شود و پرداخت یک میلیارد به حساب فدراسیون حتی اگر از سوی استانداری یا اسپانسرها هم باشد صحیح نیست .
نا شناس 24 آبان 1393
آقای علیپور این روزها سرشون برای امضا جمع کردن بر علیه وزیر پیشنهادی علوم شلوغه. لذا نمیتونه خیلی پیگیری کنه.
کارمند 24 آبان 1393
سلام.واقعا تبریک میگم به مردم جویبار ، سوادکوه ، سیمرغ و قائم شهر با داشتن چنین نماینده ای که واقعا به وظیفه قانونی خودش که نظارت است به نحو احسن انجام وظیفه میکنه و هر خبری من از ایشون میبینم در راستای حقوق مردم است که خدای ناکرده پایمال نشود.از نمایندگان دیگر هم خواهش میکنیم که نظر مخالف بدهند.ما در استان مشکلات زیادی داریم ولی حداقل این یک میلیارد را برای کشتی مازندران و جویبار هزینه کنید تا شاید ناراحتی مردم از ضعف های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و ... استان ما با مقام آوری این عزیزان و پهلوانان اندکی فروکش کند و نام مازندران را حداقل در ورزش به زبان ها بیندازد و افتخار ما باشد...
جویباری 25 آبان 1393
من با علیپور موافقم . این مبلغ هر چقدر بود باید خرج یالن سازی می شد تا سال های دیگه با ناز و کرشمه فدراسیون کشتی برای میزبانی روبرو نمی شدیم . چندبار خادم آمد و هزرا تا ایراد الکی گرفت تا میزبانی را به ما بدهد . آنقدر بهانه آورد تا وقتی یک میلیارد به حساب فدراسیون رفت همه چیز تغییر کرد . آقای علیپور پیگیری کنند چگونه فدراسیونی که می گفت شرایط میزبانی در جویبار آماده نیست و اولتیماتوم می داد بعد از چند روز و پس از واریز میلغ میلیاردی زیر ساخت ها آماده شد !!!!!!!!!!
مدانلو 25 آبان 1393
آقای علی پور دست مریزاد مگر تو از حق جویبار دفاع کنی . پیشنهاد من این است که حالا که استانداری اینقدر توان مالی داره که به فدراسیون ها از این پ.ل ها بده هزینه ساخت یک سالن بزرگ کشتی در جویبار را هم تقبل کنه . دیگه نمی تونه بگه ندارم . پیگیری کنید آقای علیپور
محمد 25 آبان 1393
واقع بین باش داداش... تهران با 15 میلیون جمعیت چهل ساله که یک ورزشگاه سرپوشیده 12هزار نفری داره اونوقت بیان توی جویبار که کل جمعیتش 12هزار نفر نیست ورزشگاه 12هزار نفری درست کنن...!!! یه چیزی بگو که ملت به شما نخندن حاجی...
سیمرغ 25 آبان 1393
خوب من هم نسبت به فدراسیون بخاطر این حرکتش معترضم چه فرقی بین اعتراض من با علیپور دارد هر موقع فدراسیون را مکلف کردید که نگیرد .انوفت فرق بین من و تو مشخص میشود نه این که از اعتبار استان از منابع دیگر تامین بشه اگر اینطور بود اونی که توی کمیسیون ورزش زودتر از شما اعتراض می کرد. یک کار درست انجام دهید تا این حرفها برای انتخابات اینده مجلس خریدار داشته باشد
ح.مدانلو 25 آبان 1393
اقای علیپوربرای شمامتاسفم که بامردم صادقانه صحبت نمیکنید.من خبردارم که شما به اتفاف اقای سیدهادی حسینی برای میزبانی جویبارخیلی رایزنی کردیدوقول کمک مالی هم دادیداما وقتی استاندارورزشدوست درجلسه ای ازشما خواست تاازاعتبارمحرمانه ای که درنزد شماست برای برگزاری مسابقات بصورت قرضی کمک کنیداماشماراضی نشدیدریالی کمک کنید بنابراین استانداربرای دفاع ازحیثیت ملی ودفاع ازتوانایی کشت مازندران مبلغ یک میلیارد بحساب مازندران واریز کردتاسیاهی به ذغال بماندوثابت شودکه شمابرای فعالیت انتخاباتی میزبانی جویبارراخواسته ایدنه برای دلسوزی کشتی ومردم جیبار...و...زهی تاسف ازبی تقوایی شما بامردم وسیاست زدگی روزگارما.
پاسخ ها به این نظر
رنجبر 25 آبان 1393
جناب ح مدانلو اعتبار محرمانه کجا بود اعتبار ماده 180 که گذاشتند برای مشکل اب شهرستان جویبار لطفا بدون اطلاع حرف نزنید تازه حرف اقای علیپور حرف مردمه این پول را فدارسیون و وزارت ورزش باید پرداخت میکرد نه استاندار مازندران...........
جامخانه لاریم 25 آبان 1393
جناب آقای مدانلو منصفانه و به دور از غرض ورزی و بابصیرت این متن مصاحبه آقای علیپور را بخوانید وبین خود و خدایتان قضاوت کنید که چه اشکالی در مصاحبه مهندس علیپور بوده است که اینگونه بر افروخته شده اید این موضوع یک میلیارد دغدغه مردم و رسانه ها بویژه سایت وزین شمال نیوز هم بوده است//// //علیپور با اشاره به اینکه نسبت به پرداخت چنین مبلغی از سوی استان برای برگزاری این مسابقات اعتراض کردم، اذعان کرد: با توجه به صحبت های صورت گرفته، از سوی شهرستان جویبار پولی بابت برگزاری مسابقات پرداخت نشده است چرا که تامین این مبلغ وظیفه دولت است لذا با توجه به این امر، تمهیداتی اندیشیده شده و این پول نیز از طرف استانداری به فدراسیون کشتی از محل سرمایه گذاری ویژه این مسابقات تامین شده است.
مصطفی ربیعی 24 آبان 1393
در عجبم چرا شمال نیوز نظر قبلی منو نذاشت؟ شاید گزینشی کار میکنین یا اینکه به نفع بعضی از آقایون
طوری 25 آبان 1393
سلام
مارادونا راولش کن ، غضنفر رابگیر (علیپور و جویباریها )
تازه جمیبار ده هزارنفری سالن 12 هزاری میخواد چیکار . لطفا" زیاد .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.